Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Αναζητήστε τις Διαδικτυακές Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης του Πολίτη. Ποιες είναι και πως λειτουργούν; Αναπτύξτε. Ποια τα πλεονεκτήματα, ποια τα μειονεκτήματα; (εάν υπάρχουν)

Το κέντρο εξυπηρέτησης του πολίτη παρέχει εκτός από την εξυπηρέτηση των πολιτών στην αλυσίδα κτηρίων όπως για παράδειγμα έκδοση διαβατηρίου και ταυτότητας, και διάφορες διαδικτυακές υπηρεσίες
Για παράδειγμα     
  • Ενημέρωση τουκοινού για πολεοδομικές άδειες 
  • Υποβολή παραπόνων προς την Επίτροπο Διοικήσεως
  • Υποβολή φορολογιών Δηλώσεων Εισοδήματος
  • Ανακοινώσεις σχετικά με προϊόντα που περιέχουν επικίνδυνες χημικές ουσίες   
  • Επιδοτήσεις για εξοικονόμηση Πόσιμου Νερού, κτλ. 
Για την εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω αυτών των υπηρεσιών χρειάζεται να είσαι χρήστης.  Δηλαδή χρειάζεται να έχεις λογαριασμό από πριν.  Μπαίνεις στην ιστοσελίδα http://www.cyprus.gov.cy/portal/portal.nsf/dmlcitizen_gr/dmlcitizen_gr?OpenDocument .  Βρίσκεις την υπηρεσία που χρειάζεσαι και βάζεις το user name σου και το κωδικό με τον οποίο έχεις εγγραφεί.  Στη συνέχεις πατά είσοδος και μπαίνεις. Παράλληλα υπάρχουν και υπηρεσίες που δεν χρειάζεται να είσαι χρήστης.  Με  αυτό τον τρόπο λειτουργούν οι διαδικτυακές υπηρεσίες. 
    MEIONEKTHMATA  - ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
    Οι διαδικτυακές υπηρεσίες βοήθησαν πολύ τους πολίτες στην καλύτερη οργάνωση του χρόνου τους, αφού για την ικανοποίηση των υπηρεσιών αυτών δεν χρειάζεται να τρέχουν από Υπηρεσία σε Υπηρεσία και κατά συνέπεια να υπάρχει ταλαιπωρία του κοινού.  Επίσης είναι ένας τρόπος με τον οποίο ο πολίτης μπορεί αν επικοινωνήσει άμεσα με τον Κέντρο Εξυπηρέτησης του πολίτη και οι πληροφορίες είναι κατηγοριοποιημένες στον Ιστότοπο, έτσι έχουν στην διάθεση τους τεράστιο όγκο δεδομένων και πληροφοριών.  Παράλληλα οι υπηρεσίες αυτές λειτουργούν 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, και μειώνει την Γραφειοκρατία. 

    Παρόλα αυτά όμως για κάποιον άνθρωπο ο οποίος δεν έχει τις βασικές δεξιότητες με τον ηλεκτρονικό Υπολογιστή είναι πολύ δύσκολο να χρησιμοποιήσει τις διαδικτυακές υπηρεσίες,  αφού δεν έχει ούτε  την δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων  για τυχόν απορίες.  Επίσης σύμφωνα με τα στατιστικά δεδομένα της ανεργίας στο νησί μας οι υπηρεσίες αυτές αυξάνουν το πρόβλημα της ανεργίας αφού δεν χρειάζεται ανθρώπινη ενέργεια για την παροχή των υπηρεσιών.  Πιθανό να υπάρχει και δυσκολία στην πρόσβαση στο διαδίκτυο και η διαδικασία να γίνεται καθυστερημένη. 

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου